GameDev life #2

Jakiś krótki ten luty. Mignął, śmignął i przeleciał.

Było nie było, raport z porażek trzeba zamieścić.

Gry

Wykonane: 0 z 4

Over My Dead Body

Nic. Nawet błędów nie poprawiłem. Kaszana.

Witch

Jakoś mi nie szła w tym miesiącu – nic. Kaszana 2.

Saga I: Pan Anatol i mamuty

Odkopałem stary projekt. Bardzo stary.

W 1992 z kumplami wymyśliliśmy że też chcemy zrobić Monkey Island. Powstał zarys pomysłu, tytuł, animacja chodu głównego bohatera (DeluxPaint na Amidze) i pare linijek programu (najpierw AMOS a potem C na Amidze). Jakoś tak zawsze miałem w głowie, że chcę to skończyć (znaczy zacząć porządnie, zrobić i skończyć). Teraz ten projekt mocno siedzi w tym co chcę robić, więc siłą rzeczy wypłynął.

No to się zapaliłem. A jak się zapaliłem to wymyśliłem i naszkicowałem lokacje (kilkanaście w tym momencie), postacie i zacząłem produkować zagadki.

Stan na dziś jest taki, że mam chodzącą postać, mapę, możliwość odwiedzenia każdej lokacji i nawet jedną zagadkę którą da się rozwiązać zbierając przedmioty i je ze sobą łącząc. Nie bardzo jest się czym pochwalić, bo grafika mocno tymczasowa, ale zrzut pierwszego ekranu załączam.

Apki

Wykonane: 1 z 4

Podłubałem trochę LR VIN decodera – poprawiam rozpoznawanie modeli i robię rozwijane ‚drzewko’ modeli i komponentów – silniki, skrzynie, reduktory. Trochę to mało.

Ludzie

  • Twitter. 0 postów. 42 z 1000. Spadek o 2.
  • Instagram. 0 postów. 57 z 1000. Spadek o 1.
  • FB ArtGabi. 0 postów. 4 z 200. Wzrost o 2.
  • FB Zapiski. 2 posty. 26 z 200. Bez zmian.
  • Zapiski. 5 postów. 5 z 64. Bez zmian.
  • UU na Zapiskach 192 z 1000. Spadek o 64.

Instalacje

Wykonanie: 0 z 2400

Bez zmian. Kaszana 3.

Kasa

Wykonanie: 0 z 9600 zł.

Nic nie wydane – nic nie zarobione – zastój.

Generalnie to wstyd. Mogę trochę zgonić na różne lewe projekty WWW, trochę na przesilenie wiosenne ale w sumie wiocha. Do poprawy. Tym bardziej że już 10 marca 😀